PERFORMANS İÇİN İŞ VE ZAMAN YÖNETİMİ

Performans İçin İş Ve Zaman Yönetimi Eğitimi

Bu programın amacı kişilere ve kuruluşlara, zamanı ve diğer kaynakları daha etkin şekilde kullanarak daha iyi sonuçlara ulaşmaları için yardımcı olmaktır. İş ve özel hayat dengesinde zaman yönetimi en önemli yetkinliklerin arasında bulunmaktadır. Yoğun iş temposunda çalışanlara yönelik bu eğitimde zamanı etkin kullanma becerisini geliştirme amaçlı teknikler uygulanmaktadır.

İçerik ;

  • Konuşmanın Zaman Yönetimi Konusunda Farkındalık
  • Zamanı Yönetebilir miyiz?
  • Bir Günü Nasıl Geçiriyoruz.
  • Zaman Nedir?
  • Zaman=Hayat
  • Zamanı İstediğimiz Sonuçlara Ulaşmak için Kullanmak
  • Kendimi Değerlendiriyorum
  • Zamanı Yönetirken Kullandığım Sistem ve Yöntemler
  • İdeal Yaşam Dengesi
  • Zamana Bakışımız
  • Geçmiş, Şimdi, Gelecek
  • Şimdi İçin Küreklere Asılmak
  • Zamanı Yönetirken Sahip Olunması Gereken Zihinsel Yaklaşım
  • Eylem ve Söylem İnsanı

Kazanılan Yetkinlikler;

  • İş Yönetimi
  • Sonuç Odaklılık
  • Hedef Odaklılık
  • Karar Verme

Programın Sağladığı Faydalar ;

  • Etkin bir iş yönetimi ile ekip olarak sürdürülebilir olma ve başarıya yansıması
  • Çalışan motivasyonunun artırılması ile birlikte kurumsal performans artışı
  • Kişisel farkındalık kazanma ve gelişimi sahiplenme
  • İşleri ve zamanı yönetme becerilerinin gelişmesi
  • İş hedeflerine daha kolay ve verimli ulaşma

 

  • Öncelikler:

Yaşam Üçgeni (Hedeflerim- Yapmak istediklerim ve Yaptıklarım)

  • Bir Günde Yaptıklarım
  • Covey Matriksi
  • Acil ve Önemli Kriterlerini Kullanmak
  • Önceliklendirme Matriksini Oluşturmak : Acil / Önemli , Acil Olmayan / Önemli , Acil / Önemli Olmayan , Acil Olmayan / ÖnemliOlmayan İşleri Tanımlama,
  • Doğru Önceliklendirme
  • Pusulanın Gösterdiği Kutu (Şirkete Katma Değer Yaratabilmek)
  • Zor Süreç Gerektiren, İlerlemenin Kolaylıkla Görülemediği, Çabuk Vazgeçtiğimiz ve Yapmak istemediğimiz 2. Kutu İşlerinin Planlanması
  • First Prensibi ile Çalışma
  • Örgütsel Zamanı Doğru Yönetebilmek için Doğru Dil, Doğru İletişim
  • Zamanla Konuşmak
  • Etkin ve Verimli Olmak
  • Zaman Yönetiminde Verimlilik ve Etkinlik Kavramı
  • Etki Alanında Sonuş Üretebilmek
  • Akıllı Çalışmak
  • Doğru İşleri Yapmak
  • Pareto Prensibi ve Zaman Yönetimi
  • Hedef Belirleme

Etki Alanında Doğrı Sonuçlar Üretebilmek için Yapılması Gerekenler

  • Ne Yapacağını Bilmek
  • Hedeflerle Çalışmanın Bireysel ve İş Hayatına Katacakları
  • Hedef Nedir?
  • Hedef Nasıl Olmalıdır?
  • Hayalden Hedefe Giden Süreci Doğru Tanımlamak ve Doğru Yönetebilmek
  • Hedef Önündeki En Büyük Engel (Zihinsel Yaklaşımlarımız-Cam Tavan Sendromu)
  • Hedefler ve Motivasyonu Doğru Yönetebilmek (Hedefleri Görünür kılmak)

 

  • Beynin Doğru Kullanılması
  • Beyni Doğru Kullanmanın Zaman Yönetimine Katkısı
  • Etkin ve Verimli Sonuçlar Üretebilmek İçin Beyni Doğru Kullanmak
  • Beynin Çalışma Sistemine Uygun:
  • Masa Düzeni  
  • Bilgisayar Dosyaları
  • Dosyalama Sistemleri
  • Gelen E-Posta Mesajlarının Planlanması
  • Sistematik Çalışmanın Faydaları
  • Karar Tabanı
  • Hedeften Faaliyete Yolculuk
  • Performans Hedefleri ve Performans Yönetimi
  • Görev ve Faaliyetler / Doğru Görev ve Faaliyetlerle Çalışmak
  • Zaman Planlaması
  • Planlamanın Tanımı
  • Zaman Planlaması için Doğru Reçete:
  •  Benim ve Başkalarının Zamanı
  • Küçük Zaman Dilimlerini Doğru Değerlendirebilmenin Yöntemleri
  • İş ve Süreç Operasyonu
  • Örgütsel Zamanı Hayata Geçirebilmenin Yöntemleri
  • Planlama Dönemleri:
  • Uzun ve Kısa Vadeli Planlama
  • Avantaj ve Dezavantajları
  • İş ve Planlama Dönemi /Doğru Seçimi Yapabilmek
  • Planlamaya Ayrılması Gereken Süreler / Planlama Yöntemi
  • Yıllık, Aylık, Haftalık ve Günlük Planlama
  • Planlama Araçlarının Kullanımı (Ajanda ve Outlook)
  • Etkin ve Verimli Sonuçlar için Outlook ve Ajanda

 

  • Zaman Çalıcılar
  • Bölünmelerin Seyir Defteri
  • Bölünmelerin Yarattığı Motivasyon ve Performans Kaybı
  • Planlarınıza Uymanızı Engelleyenler Neler?
  • Toplantılar
  • Telefonlar
  • E-Postalar
  • Yanlış Delegasyon
  • Hayır Diyememek vs.
  • Zaman Çalıcılarla Başa Çıkma Önerileri
  • Kırmızı ve Yeşil Alan Uygulamaları

Eğitim Yöntemi:

Eğitim öncesi anket uygulaması, interaktif anlatım, bireysel ve grup çalışmaları, örnek olay (case-study) uygulamalar, film seans, eğitim sonrası anket uygulamaları.

Uygulanan Anketler: “Zamanınızı şu anda ne kadar etkili kullanabiliyorsunuz?”,

“Gerçekten İşiniz Çok mu?”

Katılımcı Profili;

  • Zamanını daha etkin kullanmak isteyen tüm çalışanlar.

Süre;

  • 1 Gün

Bizimle İletişime Geçin

Adres

Ağaoğlu My World Barbaros Mh. Dereboyu Cd. Fesleğen Sk. B2 Blok D. 82 Ataşehir – İstanbul

info@yalindanismanlik.com.tr
(532) 293 9439

Tüm hakları saklıdır | Copyright 2021   Website made by More IT