Kobilerde Yeni Ürün Geliştirme Süreci

Tüm işletmeler inovasyon mücadelesi verirler. Firmaların ayakta kalması ve büyümesi, dünyaya sundukları şeyi (ürün/hizmet inovasyonu) ve bu sundukları şeyi yaratma ve sunma şekillerini (süreç inovasyonu) değiştirme kapasitelerine bağlıdır.

Yeni ürünler pek çok KOBİ’nin başarılı bir şekilde büyümesi ve daha fazla kâr elde etmesi açısından hayati önem taşır.

Avrupa’daki pek çok KOBİ’nin bir ARGE departmanı yoktur, inovasyon oyununu oynayan ve kazanan KOBİ’ler sadece ayakta kalmazlar, aynı zamanda piyasanın lideri olarak öne çıkarlar.   

İçerik

  • Ürün Nedir?
  • Yeni Ürün Nasıl Geliştirilir?
  • Neden Yeni Ürün Geliştirilir?
  • Önemi?
  • İşletmeye Kazandırdıkları?

Katılımcı Profili

  • Şirket Sahipleri,
  • Şirketin Yetişkin gelecek nesilleri,
  • ARGE / Orta ve üst seviye yöneticiler

Süre

  • 1 gün

İletişim

Ataşehir Bulvarı Metropol İstanbul İş Merkezi C1 Blok K.24 D.360

Ataşehir / İSTANBUL
0850 733 35 14
info@yalindanismanlik.com.tr

Bültene Abone Ol

Bize Ulaşın