Harikalar Yaratan İletişim – İletişim Becerilerini Geliştirme

Programda, kurumlarda kişiler arası ve müşteriler ile kurulabilecek ilişki sürecindeki duyarlılığı arttıracak yöntemlerin örneklerle pekiştirilerek, sürekliliğinin sağlanması hedeflenmektedir.

“İletişim Becerilerini Geliştirme” programı sonunda;  katılımcıların hem iş hayatlarında, hem de özel hayatlarında kullandıkları iletişim yöntemleri gözden geçirilerek geliştirilmesi, kurumlardaki birimler ve kişiler arası iletişim sürecinin uyum içerisinde gerçekleşmesi hedeflenmektedir.

  • Program İçeriği
  • Etkin ve Güçlü İletişimin Tanımı
  • Etkin İletişim Türleri
    • Yazılı İletişim
    • Sözlü İletişim
    • Sözsüz İletişim
  • Uzman İletişimcinin Özellikleri
  • İletişim Modeli
  • İletişimde Kritik Başarı Faktörleri
    • Kendini İfade Etme
    • Etkin Dinleme
    • Algılama Farkları
    • Beden Dili
    • Empatik İletişim
  • Tutum, Tavır ve Davranışlar
  • Departmanlar ve Kişiler Arası İletişimin Önemi ve İşe Yansıması
  • Konuşma Becerilerini Geliştirmenin 10 İpucu
  • Dinleme Becerilerini Geliştirmenin 15 İpucu
  • Vücut Dili; Nasıl Okuyoruz, Nasıl Okunuyoruz.
  • Vücut Dili İpuçları; Kültürel Farklar
  • Vücut Dili; Sizinle İlgili Kurallar, Diğerleriyle İlgili Kurallar
  • Davranış Tarzları
  • Sizin Tarzınız Nedir? – Test
  • Davranış Tarzlarının Özellikleri
  • Farklı Davranış Tarzlarına Yönelik Etkili İletişim İçin Stratejiler
  • Davranış Tarzınıza Göre Gelişim Alanlarınız – Test
  • Etkileme – İkna Modeli
  • Düşük Tepki
  • Siz Nasıl İkna Ediyorsunuz? – Test
  • İkna Etmenin Kuralları
  • Çatışma Yönetimi; Faydaları, Zararları
  • Çatışma Yönetiminde Stratejiler
  • Sizin Çatışma Yönetimi Tarzınız Nedir? – Test
  • Çatışma Yönetimi Tarzına Göre Taktikler
  • Çatışma Yönetimi Kuralları
  • Hayat Pozisyonları; Çekingenlik, Saldırganlık ve Atılganlık
  • Atılganlık Seviyeleri
  • Güvenli Davranış İçin Kurallar
  • Güvenli Davranış Yaklaşımları
  • Güvenli Davranış Modelinin İletişime Yansıyan Boyutu
  • Geri Bildirim Verme ve Alma
  • Yapıcı Diyalog Oluşturma
  • Yapıcı Şekilde “Hayır” Diyebilme
  • Proaktif Yaklaşımlar
  • İletişimdeki Kazançlarımız ve Kayıplarımız
  • Uygulamalar

 

Eğitim Yöntemi:  Program, interaktif, katılımcılara yeni teknikler ve uygulamalarla becerilerini geliştirme fırsatı sunan bir eğitim programıdır. Katılımcılar eğitim süresince kendi iletişim tarzlarını belirler ve diğerleriyle ilişkilerinin etkisini arttıracak farklı iletişim tarzları öğrenirler.

  • Kimler Katılabilir:

Tüm ünvan gruplarından katılımcılar

  • Program Süresi:

2 gün

Teklif Al


Bir cevap yazın