CRM Nedir?

Pazarlama departmanı açısından da CRM verileri oldukça önemlidir.

Bu departman da CRM i kullanarak gelecekteki satışların iletişim kanalını anlayacak ve bu da daha kolay bir şekilde, daha doğru tahminler yapabilmelerini sağlayacaktır.               

İçerik

  • CRM Nedir?
  • İşletmelerde Nasıl Yapılmalı?
  • CRM in Önemi?
  • CRM ve Yönetim?
  • Pazarlama / Satış İlişkileri?
  • İşletmeye Kazandırdıkları?

Katılımcı Profili

  • Şirket Sahipleri,
  • Şirketin Yetişkin gelecek nesilleri,
  • Orta ve üst seviye yöneticiler

Süre

  • 1 gün

İletişim

Ataşehir Bulvarı Metropol İstanbul İş Merkezi C1 Blok K.24 D.360

Ataşehir / İSTANBUL
0850 733 35 14
info@yalindanismanlik.com.tr

Bültene Abone Ol

Bize Ulaşın