A3 Raporlama Eğitimi

A3 Raporlama Eğitimi; Yalın dönüşüm süreci içinde faydalandığımız yalın araçlar/teknikler ile onların sürdürülebilir uygulaması arasındaki boşluğu doldurmak için bir yaklaşıma, bir araca ihtiyacımız var. Yalın yönetim sisteminin özünü oluşturan A3 analizi, bu ihtiyacımızı karşılayan mükemmel bir araçtır. Bir taraftan problemlerimizi çözmeye çalışırken, bir taraftan da problem çözücüler geliştirmemize olanak sağlayan ve şirkete öğrenmeyi yönetme imkânı sağlayan A3 Raporlama aracı Toyota’da geliştirildi ve bugün birçok yalın uygulayıcı tarafından birçok alanda farklı amaçlarla kullanılıyor. Bu eğitimde A3 raporlama aracının farklı alanlardaki kullanımı örneklerle anlatılacak, bir yönetim aracı olarak kullanımı öğretilecektir.

İçerik: A3 Raporlama Eğitimi

  • Giriş – yalın dönüşüm yolculuğunda A3’ün yeri
  • Problemlere yaklaşım – klasik yöntem, yapılan hatalar
  • A3 Raporlama ile problemlere yaklaşım, A3’ün kullanım amaçları
  • A3 Raporlaman' ın kullanım alanları ve formatları
  • Öneri A3’ü, Problem çözme A3’ü, Durum gözden geçirme A3’ü
  • Bilgilendirme A3’ü, Politikaların yayılımında A3
  • Raporlama ve gözden geçirmede A3 kullanımı
  • A3 hazırlarken dikkat edilecek noktalar, A3 Raporlama ile iyi problem çözücüler yetiştirme

Katılımcı Profili: A3 Raporlama Eğitimi

  • Her seviyeden yöneticiler

Süre

  • 1 Gün

A3 Raporlama Nedir? Nasıl Hazırlanır? Yararları Nelerdir?
[ Konu ile ilgili yazı ]

Şirketinizi / departmanınızı nasıl yönetmek istiyorsunuz?

“Sonuçları elde ettiğiniz sürece onu nasıl yaptığınız beni ilgilendirmez.”

  • Yukarıdan-aşağı Emir-kontrol
  • Yetkiye dayanan bir organizasyon
  • Çözümlere atlamak
  • Sonuçlara müdahale ederek yönetmek

“Hedefe nasıl ulaşmayı düşündüğünüzle ilgili planlarınızı bana anlatın.”

  • Sorumluluğa dayanan bir organizasyon
  • Problemlerin kök nedenlerini keşfetmek
  • Sonuçlara götüren sürecin kendisini ve ilgili araçları yönetmek

Nasıl Bir Yönetim Tarzı

  • Sonuç odaklı ?
  • Rakamlarla yönetim ?
  • Hedeflerle yönetim ?

Hayır, pek doğru değil !

  • Bizi sonuçlara götüren prosesin kendisini, araçları yönetmek.
  • Dikiz aynasına bakarak yönetmek değil, direksiyona geçerek yönetmek.
  • Problemleri çözmek,
  • Anlaşma sağlamak,
  • Sorumlulukları belirlemek,
  • Çalışanları yönlendirmek ve onlara rehberlik etmek için

Nasıl bir süreciniz veya bir sisteminiz var?

Yazının tamamını okumak için TIKLAYINIZ

İletişim

Ataşehir Bulvarı Metropol İstanbul İş Merkezi C1 Blok K.24 D.360

Ataşehir / İSTANBUL
0850 733 35 14
info@yalindanismanlik.com.tr

Bültene Abone Ol

Bize Ulaşın